News :: Notícies de la Federació :: Acord amb Pack Màgic per a cineclubs federats

Acord amb Pack Màgic per a cineclubs federats

Dimarts 5 Novembre 2019

La Federació de Catalana de Cineclubs i la Cooperativa Promotora de Mitjans Audiovisuals, Drac Màgic, treballem plegats per a oferir cinema familiar, de qualitat, tranquil i en català. La FCC ha fet un acord amb el programa Pack Màgic de l'associació Drac Màgic. Els termes tenen en compte el fet de treballar plegats per a difondre la cultura cinematogràfica, per atendre amb cura l'audiència infantil.

Hi ha preus especials als membres de la federació. S'inclou gratuïtament el material pedagògic de cadascuna de les pel·lícules.

En el marc del treball d’ambdues entitats dedicades a fomentar la cultura cinematogràfica, presentem una oferta especial de Pack Màgic especialment adreçada a Cineclubs, com una eina més adreçada a recuperar el plaer i l’hàbit d’anar al cinema amb la família i fem d’aquest fet una experiència constructiva i memorable.

Pack Màgic proposa una selecció de cinema infantil, tranquil i en català. Una selecció de pel·lícules  de producció internacional que destaquen per la seva narrativa i diversitat visual.

Pensem amb els nens i nenes, dels més menutsals més grans, i seleccionem pel·lícules que són adients a les seves característiques, capacitats i sensibilitats.

Pensem amb les famílies que valoren la qualitat cultural de les activitats de lleure dels seus fills i filles i que els volen acompanyar en la descoberta del món del cinema. Dissenyem programes i els complementem amb diferents materials de comunicació concebuts per incentivar la curiositat sobre cada títol.

Pensem amb les escoles i oferim la possibilitat de, juntament amb els cinemes, de fer  sessions escolars o de muntar programes específics per a escoles que incloguin tallers i altres activitats.

Per més informació sobre preus i títols poseu-vos en contacte amb la nostre oficina. olga@federaciocatalanacineclubs.cat o al

Més sobre...: pack màgic , drac màgic