Notícies :: Notícies de la Federació :: Jesus Galindo, Jurat FICC al Festival de La Havana

Jesus Galindo, Jurat FICC al Festival de La Havana

Dilluns 2 Desembre 2019

Jesus Galindo del Cineclub La Seu d'Urgell ha estat escollit com a Jurat de la Federació internacional de cineclubs per atorgar el Premi Quijote del cineclubisme internacional.

41st Festival Internacional del Nuevo Cine Latinoamericano La Habana
La Habana, Cuba.- Dec 05-15, 2019
IFFS jury:

1.    Cuban Representative
2.    Jesús Galindo Ortego- Cat
3.    Miguel Ramos - Portugal

Jesús Galindo

President de Cineclub La Seu d'Urgell, llicenciat en veterinària, treballant en l’àmbit de la seguretat alimentària i la salut pública. Estudiant de comunicació audiovisual a la UOC. Aficionat la fotografia,  l'esport i al teatre. He escrit un conte, he realitzat diversos curts menors i i he produït i fet el guió del documental, "El Retaule de Sant Ermengol", guanyador del premi Regió 7 (millor film de més de 20 minuts) al VI Festival Internacional de Cine de Cerdanya l'any 2015. He fet de jurat en festivals de curts com el Julius de Vic, el rotllo d'en Roig a Vilanova, el festival internacional de Cerdanya a Puigcerdà o el festival Gollut de Ribes de Freser. És actualment vocal de la Federació catalana de cineclubs a la seva Junta directiva.

Més sobre...: cineclub la seu , jesus galindo , quijote , ficc