Notícies :: Notícies de la Federació :: Proposta de cursos i tallers educatius de la FCC

Proposta de cursos i tallers educatius de la FCC

Divendres 29 Novembre 2019

A la darrera Jornada del Cineclubisme, que vam celebrar a Reus el passat 9 de novembre, la Federació va presentar als cineclubs un tastet de les activitats educatives que  treballem i que, com vam dir, tenen molta sortida en escoles, biblioteques, centres cívics i ajuntaments, però no tant en cineclubs.

És per axò que hem preparat un catàleg amb les activitats, tallers i  projeccions destinades a un públic infantil, per si les voleu programar en el vostre cineclub en 2020. Més endavant us farem arribar també un catàleg amb les activitats dirigides a un públic adult.

Aquí podeu trobar el catàleg

Per qualsevol consulta no dubteu en preguntar a l'oficina.- 93289056

Més sobre...: tallers , intantil , cursos