Notícies :: EL CATÀLEG DE CINEMA D'AUTOR DISPONIBLE PER ALS CINECLUBS DE CATALUNYA

EL CATÀLEG DE CINEMA D'AUTOR DISPONIBLE PER ALS CINECLUBS DE CATALUNYA

Dijous 31 Octubre 2013

Al passat festival de Sitges es va presentar el catàleg de cinema d’autor molt lligat al Festival D’A de Barcelona.

El Catàleg de Cinema D’Autor 2013-2014 és una iniciativa de Noucinemart, organitzadors del D’A – Festival Internacional de Cinema d’Autor de Barcelona, en col·laboració amb la Diputació de Barcelona, per posar en marxa un model diferent de distribució cinematogràfica, més flexible i adaptat als temps actuals. L’objectiu principal és elaborar un catàleg de cinema independent i posar-lo a l’abast del circuit cinematogràfic no comercial, és a dir, el que es mou entre cineclubs, museus, centres culturals i filmoteques.

Ens han fet una proposta per projectar aquests títols als cineclubs federats a preus molt interesants. Els formats són de BR i DCP menys el film “Tony Manero” que és unicament en 35mm.

Són còpies subtitulades al català menys les parlades en castellà

1 OTEL.LO ESPANYA, 2012 HAMMUDI AL-RAHMOUN  69min - DCP i BR
2 LA PLAGA ESPANYA, 2012 NEUS BALLÚS  94min. -  DCP i BR
3 VIOLA ARGENTINA, 2012 MATÍAS PIÑEIRO  63 min. DCP i BR