Notícies :: Notícies de la Federació :: Busquem jurat cineclubista pel Premi Guillemette Huerre

Busquem jurat cineclubista pel Premi Guillemette Huerre

Divendres 19 Febrer 2021

Convocatòria premi Guillemette Huerre (Premi Miquel Porter i Moix Especial) al Cineclub Cinema del Diable de Martorell

S'obre el termini per participar com a jurat cineclubista a la 3ª "Mostra de curtmetratges dirigits per dones", organitzada pel cineclub Cinema del Diable de Martorell.

Aquesta mostra de curtmetratges té la intenció de celebrar i difondre la creació cinematogràfica realitzada per dones. Consisteix en una mostra diversa i heterogènia, on no hi ha una temàtica estrictament relacionada amb el gènere, doncs s’intenta exhibir la creació femenina en el seu pur gest, pel seu valor cinematogràfic i no per la seva temàtica.

La deliberació es farà el mateix Dissabte 6 de Març de 10:00 a 11:00, informarem de la plataforma a on es reunirà el jurat un cop estigui constituït. Abans, s'haurà fet el visionat a través dels links i/o arxius que es facilitaran a les persones seleccionades.Aquest premi està organitzat per l’Associació d’Amics de Miquel Porter i per la FCC. Té una dotació de 150€.

Esperem les vostres candidatures abans del proper 1 de març de 2021, envieu un mail a fcc@federaciocatalanacineclubs.cat

Necessitem dues persones, la tercera serà una persona integrant del Cineclub del Diable.