Notícies :: Notícies de la Federació :: Resultat del primer cicle de les "Xerrades Cineclubistes"

Resultat del primer cicle de les "Xerrades Cineclubistes"

Divendres 22 Gener 2021

Estem molt contents del resultat del primer cicle de les "Xerrades cineclubistes". La suma de vistes diu que la de Guerin l'han vist + de 1800 persones, la del Serra + de 1300 i la de Laxe + de 1000 (fins el moment).

La de José Luis Guerin la van veure en directe 387 persones, la de Albert Serra 293 i la d'Oliver Laxe 414. Estem molt agraïts a tots els cineclubs que vau compartir les xerrades i les vau promocionar a les vostres xarxes. Ha estat un exemple de col·laboració cineclubista. Si les voleu veure són al canal de youtube de la Federació.

Es poden veure al canal de youtube de la Federació

Amb l'ajut del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya (Direcció General de Cultura Popular i Associacionisme Cultural)