Notícies :: Notícies de la Federació :: Jurat FICC a L'Alternativa 2020

Jurat FICC a L'Alternativa 2020

Dijous 12 Novembre 2020

La Federació catalana de cineclubs organitza, com cada any, el jurat de la Federació Internacional de Cineclubs que atorga el Premi Quijote del cineclubisme internacional al Festival de Cinema Independent de Barcelona L'Alternativa. El jurat està composat sempre per un membre d'un cineclub federat i dues persones de cineclubs internacionals. Aquests són:

DAKOTA HONE GIBBS

President de la Societat Cinematogràfica de Canterbury (Nova Zelanda) i membre del comitè de direcció de la Federació de Societats Cinematogràfiques de Nova Zelanda. És un defensor actiu de les programacions que garanteixin la visibilitat de veus directorials diverses i advoca per animar el públic a mirar pel·lícules que eixamplin les seves idees sobre el cinema.

SALVADOR MATAS BORRUT

Mestre retirat i professor associat de Lingüística Francesa a la Universitat Rovira i Virgili. Té un màster en Ciències Socials i Comunitàries i en eLearning. Va ser regidor de l’Ajuntament de Cambrils entre 1996 i 2011 i actualment és tresorer del Cineclub ACTE (Cambrils).

SANTOSH PATHARE

Santosh Pathare va estudiar Periodisme i Comunicació de Masses a la Universitat de Bombai (l’Índia).És assistent regional de la Federació de Societats Cinematogràfiques a l’Índia per a la Regió Occidental i secretari de Prabhat Chitra Mandal, una important societat cinematogràfica índia. També és crític de cinema i editor de la revista Vaastaw Roopwani. Ha produït el film The Tale of Natives.

Més sobre...: ficc , quijote , alternativa