Notícies :: Notícies de la Federació :: Catàleg online de la FilmoXarxa

Catàleg online de la FilmoXarxa

Divendres 3 Juliol 2020

CATÀLEG 2020 - 2022

FilmoXarxa és una iniciativa que es posa en marxa per ajudar a distribuir per tota la geografia catalana un seguit de films subtitulats en català i que fins ara no han trobat acollida dins dels circuits comercials habituals. És un projecte de Filmoteca de Catalunya

El catàleg de la FilmoXarxa consta entre d'altres de pel·lícules que han estat presentades a festivals prestigiosos. En aquest nou catàleg s'han diversificat els gèneres i temes, buscant arribar a un públic més divers i encara que continua tenint cabuda filmografies ja consolidades a les nostres pantalles, com la francesa o la italiana, també es troben d'altres menys habituals com la xipriota, la búlgara o la portuguesa. Aquest catàleg també proposa pel·lícules catalanes i documentals de contingut social o films que pertanyen a l’arxiu de la Filmoteca i que ens permeten descobrir el patrimoni cinematogràfic català.

Més sobre...: filmoxarxa