Notícies :: Notícies de la Federació :: L’entitat cambrilenca ACTE, nou membre de la Federació Catalana de Cineclubs

L’entitat cambrilenca ACTE, nou membre de la Federació Catalana de Cineclubs

Dilluns 23 Desembre 2019

Un nou membre de la comunitat cineclubista de parla catalana, aquesta vegada a Cambrils (Tarragona)

Nota extreta de la web de Radio Cambrils

L’entitat cambrilenca ACTE (Associació Cultural Cinematogràfica del Camp de Tarragona i de les Terres de l’Ebre) ha anunciat que ha estat acceptada com a nou membre de la Federació Catalana de Cineclubs. Això significa que a partir d’aquest moment l’associació formarà part de la comunitat cineclubista de parla catalana  i que avui dia aplega més de cinquantena de cineclubs locals de Catalunya, Comunitat Valenciana, Illes Balears i Andorra.

Actualment, ACTE està duent a terme un cicle de cinema euskaldun a Cambrils en el qual s’estan projectant films de directors com Jon Garaño, Jose Mari Goenaga, Aitor Arregi i Asier Altuna.