News :: Notícies de la Federació :: Propostes de col·laboracions amb festivals catalans de cinema

Propostes de col·laboracions amb festivals catalans de cinema

Divendres 28 Juny 2019

La Federació catalana de cineclubs enceta una nova col·laboració amb diversos festivals catalans per tal de posar a l'abast dels cineclubs federats títols inèdits

L'ALTERNATIVA

Des de L'Alternativa. 26è Festival de Cinema Independent de Barcelona us volíem fer arribar una proposta. Fa anys que volem ampliar la col·laboració que establerta amb la Federació catalana de cineclubs i amb alguns de vosaltres per tal de facilitar l'accés a la ciutadania a pel·lícules que defensem.

Adjunt us fem arribar la presentació del festival i de la proposta de programació. Nosaltres ens podem fer càrrec de les gestions dels films i d'altres despeses que us detallem a la proposta.
  • Plantejar programacions entre 100€ - 150
  • Calendari de projeccions: des de principis d'octubre i durant tot l'últim trimestre de 2019.
  • Nosaltres faríem la gestió de forma gratuïta i facilitaríem els subtítols sempre que calgui, però les distribuïdores normalment reclamen uns mínims que anirien per aquí.
  • Segurament serà més fàcil negociar si aconseguim proposar circuits amb més passis conjunts.

REC

El REC Festival Internacional de Tarragona, arriba enguany a la seva dinovena edició com un dels referents del cinema independent i de nous autors, i vol potenciar el seu "REC On Tour" que du diverses de les pel·lícules que han passat pel festival els últims anys, en unes condicions molt favorables per als cineclub

Entre d'altres títols es podran escollir les últimes guanyadores del Premi del Públic, com LA MANO INVISIBLE (un dels films espanyols amb més projeccions-forum i presència internacional dels últims anys), MATAR A JESÚS (Film colombià guanyadora de a San Sebastian, Secció Nuev@s Realitzador@s), o LITTLE TICKLES (Estrenada a Cannes, i Guanyadora també del Premi del Públic del Festival de Cinema Francés de Barcelona), a més d'altres títols. Totes pel·lícules on es marca l'atreviment dels nous autoris, però també molt accessibles per al públic.

Com a novetat, enguany també es podran escollir pel·lícules familiars, procedents del Projecte Europeu WRAP! que selecciona algunes de les millors pel·lícules infantils i juvenils del continent, i totes es presenten amb un quadern educatiu per a poder treballar els diversos valors dels films. Entre d'altres, es podrà comptar amb MICROBE I GASOIL (l'última aproximació de Michel Gondry a l'únivers adolescent), LA SORT AFAVOREIX ELS VALENTS (Estrenada a Berlin, i presentada a "La Filmoteca per a les Escoles", de la Filmoteca de Catalunya), o LA FUGA (film italià, nominada als Young Awards de l'Acadèmia Europea de Cinema)
  • Formats :Totes les pel·lícules estan disponibles en DCP, BluRay i DVD, en VOSE i VOSCAT, i es posaran links de visionat a disposició per als programadors dels cineclubs.
  • Preus: les condicions serien molt favorables
  • Límit de tres projeccions per cada entitat.
  • En cas que algun cineclub vulgui presentar més títols, o organitzar alguna presentació especial, es podria estudiar en cada cas.

Més sobre...: alternativa , rec , Choreoscope