Notícies :: Notícies dels cineclubs :: Cineclub Manresa. Maig - Juny 2019

Cineclub Manresa. Maig - Juny 2019

Dissabte 18 Maig 2019

Programació maig - juny 2019

On es pot veure el cinema més audaç, personal i transgressor?
Als festivals, l’espai privilegiat que possibilita que siguin visibles les pel·lícules més innovadores i més radicals. Cineclub t’aproparà novament a la programació d’alguns dels festivals més imprescindibles del nostre país.

I així, podrem veure el llargmetratge guanyador del CLAM (Festival Internacional de Cinema Social de Catalunya), una garantia de coherència i de qualitat. També gaudirem de l’oportunitat excepcional de descobrir Nuestro tiempo, el darrer llargmetratge de Carlos Reygadas, un dels autors més potents i iconoclastes del panorama actual, un dels films estrella del D’A, un certamen que segueix apostant pel cinema d’autor més brillant i visionari.

Una de les cintes més esperades del Docs Barcelona arribarà també a Manresa, Avec un sourire la revolution, un testimoni canadenc sobre el procés català. S’afegirà a la festa el BCN Film Fest, que ens portarà un dels plats forts de la temporada, Rojo, un thriller polític argentí.

I per arrodonir la temporada, Cineclub serà l’aparador de nous talents de casa nostra. Jordi Salvador ens presentarà la seva opera prima (La vida sigue igual, una producció absolutament independent), mentre que Visuals ens oferirà els curtmetratges de dos altres joves cineastes: Isabel Casanova (Sex Shop) i Marc Baylina (Tu).

No t’ho pots perdre!

Consulta tota la programació en PDF aquí.

Més sobre...: cineclub manresa