Notícies :: Notícies de la Federació :: Subvencions per a cineclubs que organitzen festivals

Subvencions per a cineclubs que organitzen festivals

Divendres 3 Maig 2019

Subvencions a l'organització a Catalunya de festivals i mostres audiovisuals, així com la seva promoció i difusió

Aquests ajuts tenen com a objecte  la concessió de subvencions per a l’organització a Catalunya de festivals i mostres audiovisuals durant l'any 2019, així com per a la seva promoció i difusió.

Als efectes d’aquestes bases, s’entén per festival o mostra audiovisual aquell esdeveniment que programa obres audiovisuals que es projecten davant un públic genèric, que té lloc durant un període específic de temps en una població o poblacions definides prèviament i que té un procediment de regulació del propi festival o mostra i de la selecció de les obres audiovisuals

Una part de l'import econòmic destinat a dotar la convocatòria de les subvencions regulades per aquestes bases es finança amb càrrec a les herències intestades de les persones causants que consten a l'annex de les bases específiques.

S'estableixen tres modalitats diferents en l'objecte:
a) Modalitat A: festivals i mostres amb un pressupost total igual o superior a 100.000,00 euros.
b) Modalitat B: festivals i mostres amb un pressupost total igual o superior a 50.000,00 euros i inferior a 100.000,00 euros.
c) Modalitat C: festivals i mostres amb un pressupost total per sota dels 50.000,00 euros.

Termini per sol·licitar l’ajut: del 15 d'abril al 07 de maig de 2019, ambdós inclosos.

Aquests ajuts són de tramitació telemàtica obligatòria. Cal que eviteu navegar amb Internet Explorer versió 8 o inferior.

Consulteu les condicions tècniques necessàries per fer els tràmits en línia a  Tràmits gencat

Més sobre...: icec