Notícies :: Notícies de la Federació :: Convocatòria per ser juratFICC al Krakow film fest

Convocatòria per ser juratFICC al Krakow film fest

Dijous 31 Gener 2019

FICC JURIES 2019. NOMINATION FORM FOR FICC JURIES
59th Krakow Film Festival
May 26 – June 2, 2019, Kraków (Poland)

Deadline for nominations: March 15th

Aquest premi és organitzat per la Federació Internacional de cineclubs que facilita a les diferents federacions la possibilitat de que els cineclubs participin en aquests festivals com a jurat.

Jury will watch all films selected for the international short film competition (documentary, animated and feature films with a running time of 30 minutes or less) and choose the FICC Don Quixote Prize winner.

Conditions:
  • Jury members, including 1 from Poland;
  • working language: English;
  • the Festival covers: B&B SGL hotel (4 nights), full accreditation and free entry to all festival events, up to 100 EUR refund for foreign Jury members' travel expenses.3 Jury members, including 1 from Poland. Please note a small change – due to a new schedule of the screenings, the festival covers 4 nights (out of 7).
  • Important: including a printable portrait Photo (jpg, tiff, 300dpi –minimum!) and as well a short biography
www.krakowfilmfestival.pl

El candidat que es presenta, adquireix el compromís d'assistir al festival. En cas de no ser així, haurà de proporcionar un substitut per al seu lloc al jurat del festival. També haurà d’enviar una fotografia i un cv.

Els membres del jurat han d'escriure un article en català i Anglès o Francès i portar un catàleg del festival per a la FCC.

Els criteris que es seguiran a l'hora d'escollir els membres del jurat prioritzaran aquells cineclubs i cineclubistes que no hagin participat abans o que ho hagin fet fa temps. En cas de dubtes també es donarà prioritat a aquells que hagin enviat abans la seva candidatura.

Els qui  estigueu interessats en ser un dels membres del jurat,  ompliu el formulari que trobareu a

Més sobre...: ficc , quijote , krakow film festival