Notícies :: Notícies de la Federació :: Convocatòria jurat FICC al Festival de la Habana

Convocatòria jurat FICC al Festival de la Habana

Dilluns 16 Octubre 2017

FICC JURIES 2017
Festival Internacional del Nuevo Cine Latinoamericano de La Habana (Habana Latin America New Cinema International Film Festival)
Habana – Cuba.- December, 8th to 17th, 2017.- Deadline for nominations October 27th 2017

Aquest premi és organitzat per la Federació Internacional de cineclubs que facilita a les diferents federacions la possibilitat de que els cineclubs participin en aquests festivals com a jurat.
  1. 3 Jury members including 1 from Cuba
  2.  Working language: Español
  3. The conditions offered by the Festival are:
  • Hotel and Meals during the period of the Festival
  • Internal aiport-hotel transfers
  • No contribution for travel expenses

El candidat que es presenta, adquireix el compromís d'assistir al festival. En cas de no ser així, haurà de proporcionar un substitut per al seu lloc al jurat del festival. També haurà d’enviar una fotografia i un cv.  Els membres del jurat han d'escriure un article en català i Anglès o Francès i portar un catàleg del festival per a la FCC. El cineclub al qual representa han d'estar al dia de la quota a la FCC.

Els criteris que es seguiran a l'hora d'escollir els membres del jurat prioritzaran aquells cineclubs i cineclubistes que no hagin participat abans o que ho hagin fet fa temps. En cas de dubtes també es donarà prioritat a aquells que hagin enviat abans la seva candidatura.

La candidatura s'enviarà al comitè de selecció de la FICC que terminarà de decidir.

Els qui  estigueu interessats en ser un dels membres del jurat,  ompliu el formulari que trobareu a  http://www.federaciocatalanacineclubs.cat/forms/juratficc

Més sobre...: ficc , quijote , festival la habana