Notícies :: Notícies de la Federació :: Babil Vicente, membre del jurat internacional "Etudia&Anima" a Polònia

Babil Vicente, membre del jurat internacional "Etudia&Anima" a Polònia

Divendres 11 Novembre 2016

Babil Vicente del Cineclub Valls representarà als cineclubs catalans al festival d'animació "Etudia&Anima" a Cracòvia (Polónia). Atorgarà el premi Quijote del cineclubisme internacional i l'acompanyaran Łukasz Raszewski ( Poland ) i Simon William Bunckenburg ( New Zealand ). El premi l'atorga la Federació internacional de cineclubs de la qual la FCC és membre.

Membre del Cine Club Valls i amant del cinema; especialment mut i d'animació. Elaboració i publicació del treball de recerca "Cine Club Valls: 1995-2001" l'any 2002 a "Els Quaderns de Vilaniu", Institut d'Estudis Vallencs.

Més sobre...: cineclub valls , quijote , ficc , etudia anima