Notícies :: Notícies dels cineclubs :: ARRIBEM ALS 49 CINECLUBS FEDERATS AMB EL CINECLUB GARBÍ DE MALGRAT DE MAR

ARRIBEM ALS 49 CINECLUBS FEDERATS AMB EL CINECLUB GARBÍ DE MALGRAT DE MAR

Dijous 5 Febrer 2015

El cineclub Garbí és una entitat sense finalitat de lucre que temporada rera temporada (la primera projecció de l’aleshores anomenat cine-forum data del 26 de novembre de 1968) porta a Malgrat de Mar i comarca un tipus de cinema que no arriba pels circuits comercials habituals. D’aquesta manera, es pretén dignificar culturalment la ciutat i oferir la possibilitat de veure bon cinema sense haver d’anar a Barcelona o Girona.L'oferta s’estructura en temporades (d’octubre a maig): projecten entre 12 i 15 títols que prèviament s'han seleccionat de tota la oferta que no arriba suficientment.

El Cineclub es financia sobretot a partir del públic i dels socis que s’apunten a la programació. Reben el suport d’un bon nombre de comerciants i d’industrials que fan possible que es pugui editar un catàleg de la temporada i es compta amb l’ajut de l’Ajuntament.

Les sessions es realitzen al Centre cultural de Malgrat de Mar, situat al carrer del Carme, 26.

La propera sessió el 6 de febrer será "Boyhood". Tota la info a la seva plana web o seguint-los al seu facebook

Més sobre...: cineclub garbí