Notícies :: Notícies dels cineclubs :: 21/09/2013. 8a JORNADA DEL CINECLUBISME CATALÀ

21/09/2013. 8a JORNADA DEL CINECLUBISME CATALÀ

Divendres 6 Setembre 2013

Us recordem que el proper 21 de setembre a Cassà de la Selva tindrà lloc la 8a Jornada del cineclubisme català. La setmana vinent tindrem ja el programa definitiu

A la Matinal de treballon parlarem de la digitalització de les pantalles cineclubistes tindrem a Paco Poch de la distribuïdora Mallerich Films i a les empreses d’instal·lació de projectors Kelonic i Instalcine.

Assemblea de la FCC. Aquest any toquen eleccions. Es poden presentar candidatures. Us volem informar que l’actual presidenta, na Rosa llinàs del cineclub Diòptria de Figueres i es presentarà com a candidata a un segón mandat per dos anys. Si voleu participar a la nova junta, proposeu-nos la vostra candidatura.