Notícies :: Notícies dels cineclubs :: Convocatòria Premi Jose Maria Nunes al millor fet cineclubista. Bases

Convocatòria Premi Jose Maria Nunes al millor fet cineclubista. Bases

Dissabte 6 Abril 2019

Publiquem les bases del Premi Jose Maria Nunes. S'atorguen tres tres premis Jose Maria Nunes:
  1. Premi al Fet Cineclubista del 2018
  2. Premi a una persona o entitat del món de cinema relacionada amb el cineclubisme
  3. Premi a la pel·lícula cineclubista catalana 2018
En quant al Millor Fet Cineclubista del 2018 esperem les vostres candidatures:

El premi Jose Maria Nunes de la Federació Catalana de Cineclubs al Fet Cineclubista del 2018 s’atorga a qualsevol acte, esdeveniment, programació especial, aniversari, etcètera, remarcable i significatiu que s’hagi dut a terme per part d'un cineclub durant el 2018. El jurat valorarà les candidatures presentades pels propis cineclubs o per la Junta de la FCC, però també tindrà l’opció de presentar les seves pròpies candidatures.

Hi poden participar únicament els socis federats que estiguin al corrent de la quota de l’any al que es presenten, en aquest cas haver pagat la quota el 2018.

El premi està dotat amb tres programacions gratuïtes d'una distribuïdora encara per definir.

És obligatori que:
  • El cineclub haurà d'incorporar el logotip de la Federació Catalana de Cineclubs i de la distribuïdora en la promoció d'aquestes sessions. També s’haurà d’especificar en la promoció “Premi Jose Maria Nunes al Fet Cineclubista 2018”.
  • Les projeccions fruit del premi hauran de realitzar-se durant el 2020.
  • Els films seran gestionats per la FCC.
El cineclub guanyador no es podrà presentar l’any següent a l’obtenció del premi al “Fet cineclubista".

El cineclub que formi part del jurat no es podrà presentar als premis.

El cineclub que es presenti al “Premi Fet Cineclubista del 2018” té fins el 30 de juny de 2019 per lliurar la candidatura. La documentació ha d’incloure:

Un escrit explicant el Fet Cineclubista. Es pot acompanyar de tota la informació que es consideri necessària: enllaços, imatges, dossier, recull de premsa...

La documentació serà lliurada a:
fcc@federaciocatalanacineclubs.cat

Més sobre...: jose maria nunes , premis nunes