Notícies :: Notícies de la Federació :: Acord amb la revista "Dirigido por..."

Acord amb la revista "Dirigido por..."

Dissabte 18 Maig 2019

Us informem que hem encetat un acord de col·laboració entre la Federació catalana de cineclubs de i la revista cinematogràfica "Dirigido por...". Estem molt contents d'aquesta convivència, ja que ens permetrà tenir un altaveu de referència tant per les activitats de la FCC com per a la de tots els cineclubs federats.  "Dirigido por..." és una històrica revista de crítica especialitzada que es publica ininterrompudament a Barcelona des de 1972. De tirada mensual, en els seus 47 anys d'existència ha publicat una ingent quantitat de crítiques, estudis i monografies sobre cinema, convertint-la en un referent cultural del país. Des de fa un any ha posat en marxa la versió digital de la revista, per tal de que pugui ser consultada online i per recuperar també tot el seu arxiu històric. Aquesta versió online funciona mitjançant un sistema de subscripció similar a la versió en paper.

Considerem que és molt important que mitjans com aquests segueixin la seva activitat de difusió cinèfila, pel què volem ajudar-nos mútuament, a partir d'una sèrie d'aspectes beneficiosos per a tots:

DIFUSIÓ DE L'ACTIVITAT DE LA FCC I CINECLUBS FEDERATS
La revista en paper té una secció anomenada Travelling on informen de l'actualitat cinematogràfica, sobretot la relacionada amb filmoteques, productores o projectes. Amb l'acord, la revista publicarà cada mes un parell de notícies en la mateixa revista sobre activitat rellevant de la Federació i/o cineclubs federats.
S'activarà la versió online de Travelling, on es publicarà un nombre més rellevant de les activitats relacionades amb la FCC i els cineclubs federats. Aquestes notícies seran després promocionades a través de la xarxa gràcies al sistema de blog.
S'insertarà un banner de patrocini a la revista online, amb un enllaç directe a la web de la Federació.

DESCOMPTE PER A CINECLUBS EN LA SUBSCRIPCIÓ A LA REVISTA
Els cineclubs federats interessats poden adquirir una subscripció en paper i una online amb una oferta conjunta de 72 € l'any. Amb aquest finançament es podrà muntar la secció Travelling online.A més, cada mes "Dirigido por..." publicarà una o dues crítiques en obert sobre films que puguin ser d'interès per als diferents cineclubs.

Us animem doncs a subscriure-us per a gaudir de continguts cinematogràfics de qualitat i ajudar en l'obertura d'aquest nou i interessant canal de difusió.

Més sobre...: Dirigido por...