News :: Notícies de la Federació :: Premi Miquel Porter a la MACCA 2019

Premi Miquel Porter a la MACCA 2019

Divendres 8 Febrer 2019

El Premi Miquel Porter a la MACCA 2019 organitzada pel Cineclub Vuit i mig de Cassà de la Selva va ser pel curt "La clau de la felicitat"

Palmarés:

Amb la Sala del Centre Recreatiu plena a vessar aquest vespre s'ha tancat la 19a edicio del festival Macca amb l'acte de projecció del films presentats al concurs de Correcurts i el lliurament de guardons. En total vint-i-vuit curtmetratges s'han presentat a la mostra  que ha tingut  un grup local que ha participat cada any al certamen, els Dirty Forty's, com a clar guanyador. El seu curt titulat Maccamente (fent refrència a la cançò de Rosalia) ha estat la  que s'ha endut el primer premi i al mateix temps s'ha emportat un guardó especial de 200€  atorgat amb motiu dels 15 anys del concurs de Correcurts.

Enguany s'ha estrenat el concurs per a joves menors de 15 anys que en la seva primera edició ha tingut onze participants amb un nivell notable; al final ha guanyat el premi el film titulat "paral·lelament" que  tractava del tema del Bulling entre els adolescents. La gala de lliurament de guardons i projecció de films s'ha fet al migdia en una sessió especial per a aquests curtmetratges i, a més del primer premi, s'han lliurat dos accèsits, atesa la qualitat dels treballs presentats.

Els guardonats enguany al 15è concurs Correcurts han estat els següents:
  • Millor interpretació: Joan Fibla per La clau de la felicitat
  • Millor guió al curtmetratge: C/ dels Dolors
  • Premi especial 15 anys de Correcurts: Maccamente, de Dirty Forty's
  • Premi Miquel Porter i Moix: La clau de la felicitat
  • 3r premi: Grans enganys (això de l'amor...)
  • 2n premi: Quixot de la Selva
  • 1r premi: Maccamente, de Dirty Forty's