News :: Notícies de la Federació :: Col·laboració amb el D'A: TOUR D'A 2019

Col·laboració amb el D'A: TOUR D'A 2019

Divendres 25 Gener 2019

Benvolguts cineclubs federats,

La Federació catalana de cineclubs enceta una nova col·laboració amb el D'A, Festival de Cinema de Barcelona per tal de posar a l'abast dels cineclubs federats títols que es projectaran al Festival durant la seva propera edició a Barcelona.

Els últims 3 anys el D'A FILM FESTIVAL BARCELONA ha col·laborat amb diferents Cineclubs de Catalunya, bàsicament de la província de Barcelona, en l'organització de l'anomenat TOUR D'A, on oferien una petita llista de pel·lícules que es projecten a Barcelona durant el Festival. Aquestes pel·lícules són totes elles inèdites al país, en pre-estrena i guardonades a festivals internacionals.

DATA LÍMIT PER APUNTAR-SE: 22 MARÇ

PREU NOVETAT

150€ per als drets per projecció (arribem o no al mínim de 10)

GRATUÏT per a cineclubs de la província de Barcelona

Format BLURAY i/o DCP. VOSE o VOSC.

CALENDARI de projeccions del 6 de maig al juliol

Penseu que aquesta és una magnífica oportunitat de fer arribar al vostre municipi cinema d'autor  reconegut internacionalment i de difícil accés per al públic d'arreu del territori.
Si teniu cap dubte o voleu més informació, ens podeu fer arribar un mail

Olga Iglesias
olga@federaciocatalana

Format BLURAY i/o DCP. VOSE o VOSC.

Més sobre...: D'A , Tour D'A