Notícies :: Notícies de la Federació :: FORMACIÓ "Gestió d’activitats audiovisuals, cineclubs i cinema no comercial”

FORMACIÓ "Gestió d’activitats audiovisuals, cineclubs i cinema no comercial”

Dijous 26 Octubre 2017

FORMACIÓ
"Gestió d’activitats audiovisuals, cineclubs i cinema no comercial”

Organitza: CERC- Àrea de Cultura, Educació i Esports de la Diputació de Barcelona i la Federació Catalana de Cineclubs
Dates: 6, 13, 20 i 27 de novembre de 2017
Horari: de 10 a 14h
Lloc: Centre d'Estudis i Recursos Culturals. Montalegre, 7. Barcelona

Presentació

El Centre d'Estudis i Recursos Culturals de l'Àrea de Cultura, Educació i Esports, amb la col·laboració de la Federació Catalana de Cineclubs, organitza aquest curs amb l’objectiu d’incidir en la necessitat de les xarxes de cineclubs i donar a conèixer el moviment internacional de cineclubs, així com els models reeixits de programació de continguts en tot el món.

Les sessions seran impartides per Julio Lamaña, llicenciat en Història per la UAB, professor de cinema. Ha estat president de la Federació Catalana de Cineclubs (FCC) des de maig 2003 fins setembre 2006. Actualment és el Vocal de Relacions Internacionals a la FCC. També es el Secretari General de la Federació Internacional de Cineclubs.

Trobareu el programa a l’arxiu adjunt. Per formular la inscripció envieu un correu electrònic a l’ajuliolamana@federaciocatalanacineclubs.cat

Aquesta sessió, pel seu caràcter especialitzat, basat en el treball en grup i també en la tasca individualitzada, es limitarà a 20 places.

Rebeu una cordial salutació,

Laia Gargallo