Notícies :: Notícies de la Federació :: Dia de l'associacionisme cultural català #DASC2020

Dia de l'associacionisme cultural català #DASC2020

Divendres 28 Febrer 2020

Com cada any, el dia 4 de juny se celebrarà el Dia de l'Associacionisme Cultural (DASC). La contribució de la Federació catalana de cineclubs consisteix en ajudar al finançament de 10 projeccions.

Si voleu accedir a aquesta oportunitat, haureu d'enviar-nos una carta de compromís (que us hem enviat per mail). Sabem que segurament hi haurà més peticions de les que podrem assumir, per tant, es concediran les 10 primeres, en estricte ordre d'arribada.

Abans de fer la sol·licitud, cal tenir en compte tres condicions:
  • La gestió de la contractació del film la farà la FCC, no el cineclub pel seu compte.
  • Cada cineclub haurà de fer un cartell amb el logo del Departament de Cultura, del DASC i de la FCC. Us els enviarem un cop hagi estat aprovada la petició
  • Cal encabir el passi de la pel·lícula en una jornada cultural més àmplia, dins d'un programa on hi hagi més activitats.
Podeu contactar amb el Joan Miquel Gual al seu mail joan@federaciocatalanacineclubs.cat o al telèfon 932890562

Més sobre...: dasc