Notícies :: Notícies de la Federació :: Convocatòria premi Guillemette Huerre (Premi Miquel Porter Especial) a Martorell

Dilluns 17 Febrer 2020

Convocatòria per ser membre del Jurat del Premi Guillemette Huerre (Premi Miquel Porter Especial) a la 'Mostra de curtmetratges dirigits per dones' del Cineclub del Diable.

Aquesta és una convocatòria per participar com a jurat cineclubista a la 2ª Mostra de curtmetratges dirigits per dones organitzada pel cineclub Cinema del Diable a Martorell i atorgar el Premi Guillemette Huerre (Premi Miquel PorterEspecial) del cineclubisme català.

Aquesta mostra de curtmetratges té la intenció de celebrar i difondre la creació cinematogràfica realitzada per dones. Consisteix en una mostra diversa i heterogènia, on no hi ha una temàtica estrictament relacionada amb el gènere, doncs s’intenta exhibir la creació femenina en el seu pur gest, pel seu valor cinematogràfic i no per la seva temàtica.
El Jurat del Premi Guillemette Huerre haurà d’anar el dissabte 7 de març a un dinar a Martorell on es farà la deliberació del jurat. Abans s'haurà fet el visionat a través dels links i/o arxius que es facilitaran als jurats amb anterioritat. També hi haurà la possibilitat, sota petició, de fer el visionat al mateix Cineclub del Diable el matí del 7 de març abans de la deliberació.

Aquest premi està organitzat per l’Associació d’Amics de Miquel Porter i per la FCC. Té una dotació de 150€.

Esperem les vostres candidatures abans del proper 28 de febrer. Necessitem dues persones, la tercera serà una persona integrant del Cineclub del Diable.